راهنمای خرید انواع دستگاه پولیش

آنچه در این مقاله میخوانید
    راهنمای خرید انواع دستگاه پولیش

    راهنمای خرید دستگاه پولیش

    این مقاله به نوعی راهنمای خرید دستگاه پولیش است. شما با مطالعه این نوشتار درباره ماهیت این دستگاه، کاربردها، انواع و دیگر موضوعات مربوط به دستگاه پولیش آشنا می شوید. با کسب شناخت بهتر از این دستگاه و برترین برندهای دستگاه پولیش قادر خواهید بود، هنگام خرید با اطمینان بیشتری دست به انتخاب بزنید. اگر قصد خرید دستگاه پولیش را دارید، فرصت خواندن این مقاله را از دست ندهید و با ما تا انتهای این متن همراه باشید.


    خرید انواع پولیش بادی از فروشگاه ابزار ماشین

    دستگاه پولیش چیست؟

    دستگاه پولیش ابزاری است که به عنوان یک وسیله نظافتی – صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه برای برق انداختن و جلا دادن سطوح مختلف مانند بدنه خودرو، کف ساختمان و هر سطح فلزی یا چوبی دیگر در نظر گرفته شده است. 

    البته قابل ذکر است، از پولیشر نمی توان برای تمامی مکان و سطوح استفاده کرد. با پولیشر می توان سطوح بتنی، سرامیکی و سنگ را برق انداخت. خوب است بدانید، این دستگاه از سه قسمت پد یا برس، مخزن آب تمیز و دسته قابل تنظیم تشکیل شده است.

    دستگاه پولیش

    انواع دستگاه پولیش

    برای یک انتخاب خوب و دقیق دستگاه پولیشر نیاز به راهنمای خرید دستگاه پولیش است. شما با مطالعه کافی و مشاوره با کارشناسان فروش می توانید با قابلیت ها و ویژگی های پولیشر آشنا شوید.

    از آنجا که در این زمینه با انواع دستگاه پولیش نیز مواجه هستید، انتخاب و قدرت تصمیم گیری شما تحت تاثیر این موضوع قرار می گیرد. دستگاه پولیش از جهت تکنولوژی ساخت به سه گونه شارژی، بادی و برقی تقسیم می شود. هر یک از این دستگاه ها مزایا، معایب و مشخصات خاص خود را دارند.

    به عنوان مثال پولیشر برقی با جریان مستقیم برق به کار می افتد. پولیشر بادی نیز با کمپرسور کار می کند و در نهایت پولیشر شارژی دارای باتری است که می توان از آن نیروی لازم را برای به کار انداختن دستگاه را تامین کرد.


    خرید انواع پولیش برقی از فروشگاه ابزار ماشین


    در سطح دیگر، تقسیم بندی ها بر اساس نوع کاربرد و عملکرد است که  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    پولیش چرخشی (روتاری)

    دستگاه پلیش روتاری یا چرخشی دارای نقطه کانونی بوده و به صورت دورانی در یک نقطه می چرخد و با سرعت بالا کار لایه برداری را عمقی انجام می دهد و نیاز به دقت و مهارت در کار دارد.

    پولیش اوربیتال

    این مدل پولیش سطح کاری وسیع تری را در بر می‌گیرد و لایه برداری در آن زیاد عمیق نیست و به صورت آهسته کار انجام می شود. استفاده از این دستگاه نیاز به مهارت بالایی ندارد و ایمنی کار با این دستگاه بسیار بالاتر بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

    پولیش انگشتی

    این مدل پلیشر مخصوص مکانهایی است که دسترسی کمی دارند و نیاز به صیقل‌کاری دارند. اندازه این مدل دستگاه پولیشر کوچک است و با قدرت بالایی کار می‌کند. پولیش انگشتی همچنین عملکرد بسیار خوبی دارد و پولیش مکانهایی مانند دستگیره خودرو، آرم خودرو، چراغ ها و... را به خوبی انجام می دهند.

    پولیش دوال اکشن

    این مدل پولیشر دو کاره همزمان و ترکیبی از حرکت پولیشر اوربیتال و چرخشی است که هم به صورت چرخشی حول یک محور عمل می کند و هم به صورت نامنظم می تواند حرکت کند. این مدل دستگاه پلیشر لایه برداری سطحی را به خوبی انجام می دهد ولی برای کارهای عمقی تر باید زمان و دقت بیشتری را به کار برد.

    بررسی کاربردهای دستگاه پولیش

    در ادامه بررسی مبحث راهنمای خرید دستگاه پولیش، به موضوع کاربرد دستگاه پولیش می رسیم. با توجه به این که این وسیله دارای انواع مختلفی است، می توان انتظار داشت که دارای کاربردهای مختلفی نیز باشد.

    از این دستگاه می توان در موارد مختلفی استفاده کرد. قبل از خرید این دستگاه باید توجه کرد که شما دقیقا برای چه منظوری از این دستگاه می خواهید استفاده کنید. یکی از مهمترین کاربردهای دستگاه پولیشر، جلا دادن و براق کردن سطوح و حتی وسایل مختلف است.

    از پولیشر برای درخشنده کردن کفپوش، پارکت، سنگ های ساختمانی، بتن های روکش شده، کفپوش های سرامیکی و حتی بدنه اتومبیل استفاده می شود. پولیشر به خوبی می تواند کدری سطح اتومبیل را حذف کرده و باعث از بین رفتن خط و خش های ایجاد شده در آن شود. یک راه تامین زیبایی و لوکس کردن خودرو استفاده از پولیشر است.

    انواع دستگاه پولیش

    نکات لازم در هنگام خرید دستگاه پولیش

    برای خریدی امن و مطمئن می بایست قبل از هر کاری راهنمای خرید دستگاه پولیش را بخوانید. این متن نکاتی ارائه می دهد که در هنگام خرید قدرت تصمیم شما را افزایش داده و با اطمینان بیشتری دست به انتخاب می زنید.

    جالب است بدانید پولیشر تنها برای جلا دادن و درخشان کردن سطوح نیست. شما می توانید از این وسیله برای برش های سبک نیز استفاده کنید. قبل از خرید، چند دستگاه را با هم مقایسه کنید. تفاوت ها و وجه تشابه های آنها را پیدا کنید. توجه به ویژگی ها و امکاناتی که در آن طراحی شده است، شما را به یک خرید ایمن نزدیک می کند. دقت کنید، پولیشر مد نظر شما تا چه حد می تواند انتظارات شما را در زمینه تمیزکردن و برق انداختن سطوح عملی کند.


    خرید پولیش بادی 7 اینچ سوماک از فروشگاه دنیای ابزار ماشین


     از جمله مواردی که می‌تواند به عنوان راهنمای خرید دستگاه پولیش مد نظر قرار گیرد، توجه به قیمت دستگاه پولیشر است. توجه داشته باشید، ارزان ترین دستگاه پولیش همیشه به معنی بی‌کیفیت بودن و عدم کارایی مناسب نیست. گاه بهترین دستگاه پولیش بنا به دلایلی می‌تواند از قیمت‌های مناسبی برخوردار باشد. این که چه فاکتورهایی در تعیین قیمت پولیشر نقش دارند، نکته‌ای است که می‌توانید در هنگام خرید از کارشناسان فروش بپرسید.

    برخورداری از موتور پر توان و کارآمد، باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. سرعت چرخش پولیشر را نیز خوب است بررسی کنید و از قدرت عمل آن شناخت کافی به دست آورید. هر چه سرعت چرخش پولیشر بیشتر باشد، حجم بیشتری را در مدت زمان کمی برق می اندازد.

    نکته مهم دیگری که باید جویا شوید، نیرویی است که دستگاه را فعال می کند. ما به شما پولیشرهای بادی را پیشنهاد می‌کنیم. خدمات پس از فروش، نوع دسته، ضد غبار بودن بلبرینگ‌ها از دیگر نکاتی هستند که می‌توان به آنها توجه کرد.

    دستگاه پولیش اس پی

    برترین برندهای دستگاه پولیش

    شرکت های متعددی در سرتاسر دنیا تولید کننده  دستگاه پولیش هستند که از جمله برندهای موفق و شناخته شده در ایران می توان به برندهای برقی و شارژی ماکیتا، دیوالت، آاگ، هیتاچی، ریوبی، رونیکس و... و در زمینه برندهای بادی یا پنوماتیک به سوماک تایوان و اس پی ژاپن اشاره کرد.

    با نظر به مطالب بیان شده که حول محور راهنمای خرید دستگاه پولیش تهیه شده بود، حقایق مفیدی درباره دستگاه پولیش به دست آوردیم. نکاتی که در این متن گردآوری شده بود، کمک می کند تا هنگام خرید، بهترین تصمیم را گرفته و از بین انواع مختلف پولیشرهای موجود بهترین دستگاه را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در ابزار ماشین تماس بگیرد. 

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر

    جدیدترین محصولات