بهترین آچار جغجغه بادی را از کجا بخریم؟

آنچه در این مقاله میخوانید
    بهترین آچار جغجغه بادی را از کجا بخریم؟

    بهترین آچار جغجغه بادی

    آچار جغجغه بادی یکی از پرمصرف ترین ابزارها در محیط های کارگاهی و کارخانجات به شمار می آید. این محصول در انواع مختلف از نظر طراحی و توان خروجی، توسط شرکت های مطرح دنیا تولید و به بازار عرضه می شود.

    همیشه تنوع محصولات موجب سر در گمی خریداران شده و انتخاب را مشکل می کند. خریداران به دنبال محصولی با کیفیت هستند تا پروژه های صنعتی خود را بدون هیچ دغدغه ای و به بهترین نحو پیش ببرند. در این میان همیشه یک سوال مهم مطرح است که بهترین مارک آچار جغجغه بادی چیست و کدام برند دوام و کارایی بیشتری را ارائه  می دهد و سوال بعدی آچار جغجغه بادی را از کجا بخریم است، که به خوبی از پس باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره های 6 یا 4 ضلعی برآید.

    از شاخصه های یک محصول خوب می توان به طراحی ارگونومیک مناسب برای جلوگیری از خستگی و لغزش ابزار در دست، تامین قدرت کافی، امکان تنظیم چپ گرد و راست گرد و... اشاره کرد.


    انواع آچار جغجغه بادی و ابزارآلات پنوماتیک را از فروشگاه ابزارماشین خریداری کنید


    بهترین مارک آچار جغجغه بادی موجود در بازار

    برای پاسخ به پرسش آچار جغجغه بادی را از کجا بخریم، ابتدا باید بدانیم که بهترین مارک آچار جغجغه بادی کدام است.

    هر فروشگاهی برندهای محدودی را به مشتریان خود ارائه می کند. از این رو با شناخت برند مورد نظر می توانید به فروشگاهی که به صورت تخصصی آن برند را به فروش میرساند، مراجعه کنید.

    همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، شرکت ها و برندهای بسیاری در زمینه تولید و فروش آچار جغجغه ای بادی فعالیت می کنند. از این رو نمی توان یک برند خاص را به عنوان بهترین برند آچار جغجغه بادی معرفی کرد. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه چند نمونه از بهترین مارک آچار جغجغه بادی را معرفی کرده و هر یک را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

    آچار جغجغه بادی سوماک SUMAKE

    آچار جغجغه بادی سوماک SUMAKE

    شرکت تایوانی SUMAKE یکی از بزرگترین تولید کنندگان ابزار آلات صنعتی به طور تخصصی در دنیا است. محصولات تخصصی و با کیفیت پنوماتیک این برند جزء بهترین ها در سطح جهان است که آچار جغجغه بادی سوماک نیز از این قاعده جدا نیست.

     این شرکت به دلیل ارائه ی محصولات با کیفیت و بادوام، موفق به کسب استاندارد CE اروپا و گواهینامه ISO9001 شده است. سوماک از پیشگامان صنعت ابزار آلات بادی است و از سابقه بسیار درخشانی در این حوزه برخوردار است و توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بین رقبا برای خود باز کند.


    خرید جغجغه بادی سوماک با بهترین کیفیت از فروشگاه تخصصی ابزارماشین


    آچار جغجغه بادی سوماک در انواع مختلف از نظر طراحی ظاهری و با قابلیت ها و کاربرد های گوناگون تولید و به بازار عرضه گردیده است. به جرات می توان گفت عنوان بهترین مارک آچار جغجغه بادی برازنده ی این برند است. آچار جغجغه بادی سوماک می تواند با استفاده از نیروی هوای فشرده شده، پیچ و مهره را در دو جهت متفاوت به گردش درآورد. به طور کلی محصولات برند SUMAKE به کمپرسورهایی که قادر به تامین هوای فشرده شده با نیروی استاندارد و فشار حداقلی 6.3 بار هستند، بدون هیچ گونه مشکلی متصل می شوند.

    کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در بدنه آچار جغجغه بادی سوماک در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این ابزار مجهز به حالت چپ گرد و راست گرد برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره ها می باشد که کار را برای اپراتور بسیار ساده تر می کند. از سوی دیگر طراحی ارگونومیک منطبق با دستان انسان و وزن بسیار پایین آن در افزایش راندمان کار بسیار موثر است. اگر از خود می پرسید این آچار جغجغه بادی را از کجا بخریم، باید گفت دنیای ابزارماشین وارد کننده اصلی این محصولات سوماک است که علاوه بر امکان خرید حضوری می توانید از نمایندگان در سر تا سر ایران خرید کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

    آچار جغجغه بادی اس پی SP

    آچار جغجغه بادی اس پی SP

    شرکت SP ژاپن یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح در زمینه ابزارآلات بادی یا پنوماتیک است. محصولات SP به دوام و عمر بالا شهرت دارند. آچار جغجغه بادی SP به دلیل توانایی تامین نیرو مناسب و کیفیت بالا، گزینه بسیار مناسبی برای به کارگیری در کارگاه ها، کارخانجات صنعتی و خطوط مونتاژ است.

    به طور کلی ابزار آلات بادی یا پنوماتیک در مواجهه با شرایط سخت مانند ضربه و فشار کار بالا، مقاوم تر از ابزارآلات برقی هستند. همچنین نیازی به رسیدگی، مراقبت و انجام سرویس خاصی ندارند.

    با توجه به این مطالب می توان SP را نمونه ای از بهترین مارک آچار جغجغه بادی به حساب آورد. آچار جغجغه بادی اس پی در انواع مختلف و برای انجام امور گوناگون به بازار عرضه شده است. این محصول نیروی حاصل از هوای فشرده شده را به نیروی مکانیکی تبدیل می‌کند. از این رو به این صورت نیروی لازم جهت به گردش درآوردن پیچ و مهره های بسیار محکم و حتی پوسیده را فراهم می نماید.

    کیفیت بسیار بالای متریال استفاده شده در ساخت بدنه مانند فلز آلومینیوم، ارگونومیک بسیار مناسب و هماهنگ با دستان انسان برای کاهش خستگی اپراتور، قابلیت گردش در دو جهت چپ گرد و راست گرد و... فقط چند نمونه از مزایای آچار جغجغه بادی SP  هستند. همچنین با چرخاندن پیچ دیمر تعبیه شده بر روی دستگاه می توان میزان سرعت چرخش پیچ را تنظیم نمود.


    خرید جغجغه بادی اس پی از فروشگاه ابزار ماشین 


    اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده است که  این آچار جغجغه بادی را از کجا بخریم، جالب است بدانید این ابزار نیز توسط دنیای ابزارماشین وارد، توزیع و به فروش می رسد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 5 ساله می باشد.

     

    آچار جغجغه پنوماتیک تی دبلیو دی تی TWDT

    شرکت TWDT تایوان را می توان در زمره ی بهترین مارک آچار جغجغه بادی دانست. TWDT محصولات با‌کیفیت و مقرون به صرفه ای را روانه ی بازار می کند. این شرکت رقیب اصلی برند SUMAKE است و پشت سر آن در حرکت است.

    از میان محصولات پنوماتیک TWDT می توان به انواع آچار جغجغه بادی اشاره کرد. عموما بدنه این محصول از فلز آلومینیوم و استیل ضد زنگ ساخته می شود که موجب افزایش طول عمر آن می گردد. طراحی ارگونومیک آچار جغجغه بادی TWDT موجب تسلط بیشتر اپراتور به هنگام کار می شود. محصولات TWDT در مقایسه با برندهای مشابه از قدرت مناسبی برخوردار هستند. از مهمترین مزایای آچار جغجغه بادی TWDT می توان به امکان چرخش پیچ و مهره به دو صورت چپ گرد و راست گرد اشاره کرد. این امر آن را به یک ابزار بسیار کاربردی بدل می کند.

     

    آچار جغجغه پنوماتیک اینگرسولرند Ingersoll Rand

    شرکت آمریکایی Ingersoll Rand سال های سال است که در زمینه تولید ابزار آلات پنوماتیک فعالیت می کند. محصولات این شرکت به طور تخصصی برای کاربری های صنعتی، طراحی و تولید می شوند.

    یکی از محصولات با کیفیت این شرکت آچار جغجغه بادی است که در نمونه های مختلف و متناسب با کاربردهای گوناگون روانه بازار شده است. این آچار از بدنه ی آلومینیومی و کاملا مقاوم ساخته شده است. آچار جغجغه بادی اینگرسولرند به کاربر این امکان را می دهد که میزان سرعت چرخش را متناسب با سطح کار تنظیم نماید. همچنین ایجاد نیروی یکنواخت موجب افزایش دقت این محصول شده است.

    متاسفانه این برند پر طرفدار در سال های اخیر به دلیل تحریم ها وارد ایران نمی شود و در خرید آن باید بسیار دقت شود تا جنس تقلبی خریداری نشود و در حال حاضر به صورت دست دوم در بازار ایران موجود می باشد.

     

    آچار جغجغه بادی Campbell Hausfeld

    یکی از برند های معتبر آچار جغجغه بادی Campbell Hausfeld است.  این برند بیش از یک قرن در تولید ابزارآلات و دستگاه های پنوماتیک سابقه دارد. محصولات Campbell Hausfeld از عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی خراب نمی شوند. آچار جغجغه بادی کمپبل از بدنه تمام استیل ساخته شده است که  موجب افزایش مقاومت آن در برابر ضربات و فشار کار می شود. این محصول می تواند هوای فشرده شده را به نیروی دورانی کاملا یکنواخت در دو جهت چپ گرد و راست گرد تبدیل کند.

    متاسفانه این برند نیز مانند برند قبلی وارد ایران نمی شود و بهتر است از خرید جنس های تقلبی به شدت پرهیز کرد، چرا که در حین کارهای صنعتی با تعلل و مشکل رو برو خواهید شد.

    بهترین برند آچار جغجغه ای

    سایر برندهای آچار جغجغه بادی در ایران

    از دیگر مارک های جغجغه بادی در ایران که محبوبیت زیادی در بازار دارند و در رده های بعدی قرار می گیرند می توان به برندهای جنیوس، تاپتول، هنس، دیوالت، رونیکس و... اشاره کرد.

     بررسی آچارهای جغجغه ای متفاوت معمولاً این پرسش را در ذهن مخاطب ایجاد میکند که بهترین آچار جغجغه بادی را از کجا بخریم؟ تجربه ثابت کرده است که باید خرید خود را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر فروش انجام داد.

     

    جمع بندی

    استفاده از ابزار های پنوماتیک یا بادی در خطوط تولید و امور تعمیرگاهی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، از خستگی اپراتور جلوگیری می کند. ابزارآلات پنوماتیک قادر به تامین نیروی بسیار زیادی هستند و روند کار را تسریع می بخشند. از این رو از این نوع آچار در خطوط مونتاژ و امور تعمیراتی به منظور باز و بسته کردن پیچ و مهره ها، به خصوص آنهایی که دسترسی مناسبی ندارند استفاده می شود.

    برندهایی چون سومک و اس پی از بهترین مارک آچار جغجغه بادی موجود در بازارند. این برندها علاوه بر کیفیت بدنه و دقت بسیار بالا از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سایر رقبا برخوردار هستند. برای این که دریابیم آچار جغجغه بادی را از کجا بخریم باید به مراکز فروش معتبر که تامین کننده اصلی این محصولات هستند و خدمات پس از فروش آنها را به طور کامل ارائه می دهند مراجعه کنیم. شرکت دنیای ابزارماشین با اتکا به سال ها تجربه کلیه ی خدمات در زمینه ی آچار جغجغه بادی را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. این فروشگاه معتبر کلیه ی محصولات خود را به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده در اختیار خریداران قرار می دهد.

     

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر

    جدیدترین محصولات