بهترین برند دستگاه جوش در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید
     بهترین برند دستگاه جوش در بازار

    بهترین نوع دستگاه جوش در بازار باید قابلیت های لازم را به عنوان دستگاه جوش انواع فلزات به همراه داشته باشد. دستگاه جوش برای جوش دادن انواع فلزات به کار گرفته می شود. حجم و نوع نیاز کاری می تواند انواع دستگاه جوش مناسب را تشخیص دهد.  

    داشتن اطلاعات درباره انواع دستگاه جوش، می تواند امکان انتخاب بهترین نوع دستگاه جوش در بازار را ساده تر کند.


    برای خرید انواع ابزار جوش از فروشگاه ابزار ماشین کلیک کنید


    دستگاه های جوش در 2 دسته کلی جریان ثابت و ولتاژ ثابت تقسیم بندی می شوند. دستگاه های جوش ولتاژ ثابت از جمله دستگاه هایی هستند که به کمک ولتاژ ثابت، فرآیند جوش را انجام می دهند. این نوع جوشکاری، می تواند برای انجام جوشکاری های پودری و گازی گزینه بسیار مناسبی باشد.

    انواع دستگاه جوش

    بهترین نوع دستگاه جوش در بازار، می تواند از نوع جریان ثابت باشد. فرآیند این نوع جوشکاری نیز با مقدار ثابتی از جریان برق انجام می شود. جوشکاری جریان ثابت می تواند برای جوشکاری تنگستن گازی یا جوشکاری قوس الکتریکی مناسب باشد.

    انواع دستگاه جوش قدیمی

    انواع دستگاه جوش قدیمی با توجه به سابقه و محبوبیت قابل توجهی که دارند، هنوز هم مورد توجه هستند. با این وجود، این دستگاه های جوش فاقد تکنولوژی هستند و همین مسئله سرعت و دقت کار با آن ها را کاهش می دهد.

    انواع دستگاه جوش جدید

    انواع دستگاه جوش جدید با تکیه بر فناوری های روز دنیا، طراحی و تولید شده اند. در نتیجه می توانند جوش انواع فلزات را با سرعت و دقت بالایی ارائه کنند.

    انواع دستگاه جوش فلزات

    بهترین نوع دستگاه جوش در بازار، دستگاهی است که بتواند جوش دادن سایر فلزات را انجام دهد و در این زمینه محدودیت ایجاد نکند.

    دستگاه جوش فلزات

    انواع دستگاه جوش رکتیفایر

    انواع دستگاه جوش رکتیفایر بر پایه یک اصل مشترک فعالیت می کنند. در این دستگاه ها، جریان متناوب یا همان AC وارد دستگاه و به جریان مستقیم مبدل می شود. در واقع منبع تغذیه این دستگاه های جوش، برق تکفاز متناوب شهری 220 ولت می باشد. 

    انواع دستگاه جوش اینورتر

    در حال حاضر دستگاه جوش های اینورتر، بهترین نوع دستگاه جوش در بازار هستند. چون به عنوان جدیدترین نسل دستگاه های جوش عرضه می شوند. این دستگاه ها در 2 مدل، فقط جریان مستقیم و جریان مستقیم یا متناوب تولید شده اند. امکان کنترل ولتاژ و جریان های بالای خروجی این جوش به کمک نرم افزار کامپیوتر نیز وجود دارد.


    بیشتر بخوانید: با دستگاه جوش اینورتر، ویژگی ها و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

     

    انواع دستگاه جوش آرگون

    انواع دستگاه جوش آرگون، عملیات جوش دادن را به کمک گاز آرگون انجام می دهند. در این نوع جوشکاری، خبری از اکسیژن نیست. این نوع جوشکاری در مدل DC می تواند تمام فلزها به غیر از آلومینیوم و مس را جوشکاری کند. در مدل AC نیز فقط امکان جوشکاری فلزاتی همچون آلومینیوم و مس وجود دارد.


    خرید انواع دستگاه جوش آرگون از فروشگاه ابزارماشین

     

    بهترین نوع دستگاه جوش در بازار ایران

    بهترین نوع دستگاه جوش در بازار می تواند متعلق به برند های بزرگ باشد. در سال های اخیر برندهای بزرگ و موفقی در بازار موجود بودند که با قیمت بالایی عرضه می شدند. این دستگاه های جوش، کیفیت بالایی را به عنوان برند معتبر به مشتریان ارائه می‌کردند. این در حالی بود که برخی از دستگاه های جوش  با قیمت کمتری عرضه می شدند اما متاسفانه پاسخگوی نیازهای مشتری و بازار نبودند.

    برند رونیکس

    برند رونیکس به عنوان یک برند متعادل به منظور تولید اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه مورد توجه قرار گرفت. ضمن اینکه این برند، خدمات پس از فروش مناسبی نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین از قیمت مناسب تری برخوردار است و می‌تواند به عنوان بهترین نوع دستگاه جوش در بازار معرفی شود.

    دستگاه جوش رونیکس

     برند رونیکس در سطح بین المللی نیز از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و توانسته در این زمینه نیز موفق عمل کند. در حال حاضر این برند در بیش از ۴۸ کشور جهان شناخته شده و معتبر است. این برند در مناطق مختلف اسپانیا، مادرید، آلمان، ایران و غیره معتبر و کاملاً معروف است. تمام محصولات آن، مطابق با استانداردهای بین المللی  کشورهای مختلف همچون چین، آلمان، تایوان و غیره تولید شده اند. این برند می تواند به عنوان بهترین نوع دستگاه جوش در بازار ایران نیز معرفی شود.

    صبا الکتریک

    صبا الکتریک می تواند بهترین نوع دستگاه جوش در بازار باشد. شرکت طراحی مهندسی صبا الکتریک سپاهان، برند صبا الکتریک را به بازار عرضه کرده است. این شرکت، ۵ عنوان اختراع در زمینه فناوری اینورتر داشته، همچنین توانسته به عنوان نخستین تولید کننده محصولات اینورتر در زمینه برش و جوشکاری فعالیت کند. ضمن اینکه ارتباط و تجربه موفقی نیز با صنایع پیشرو در ایران داشته است.

    دستگاه جوش صبا الکتریک به کمک جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری روز دنیا طراحی و تولید شده است. در ساخت این دستگاه، از با کیفیت ترین متریال کمک گرفته شده است. همچنین قطعات آن به خوبی کنترل شده و در کل مجموعه قابل اعتماد را به مشتریان ارائه می کند.

    ادون

    مارک EDON از جمله مارک های چینی است که در زمینه تولید لوازم و ابزار برقی پرفروش فعالیت می کند. این برند در ایران به عنوان یک ابزار برقی پرفروش و ارزان قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کیفیت و قیمت ارزان شده برای مارک ادون متعادل نیست و علت آن نیز مربوط به اختلاف قیمت و کیفیتی است که بعد از تحریم، بین مارک های تولید کننده ابزار و لوازم برقی در ایران به وجود آمده است.

    در واقع این موضوع باعث شده به ازای افزایش قیمت، ابزار و لوازم با کیفیت در کشور وجود نداشته باشد. با این حال، ابزارهای ادون توانستند در بازار ایران جایگاه مناسبی پیدا کنند چرا که این ابزارها علاوه بر قیمت مناسب، از ویژگی هایی نظیر کیفیت، تنوع و غیره نیز برخوردار هستند.

    IRAN TRANS

    مارک IRAN TRANS فعالیت خود را در سال  ۱۹۷۵ شروع کرد. این برند، فعالیت خود را با دستگاه های برشکاری و جوشکاری نشان داد. همچنین توانست محصولات مرغوب و با کیفیت را به بازار عرضه کند. برند IRAN TRANS، توانست ماشین آلات جوشکاری همچون انواع دستگاه رکتیفایر، دستگاه برش پلاسما، میگ مگ، انواع دستگاه جوش فلزات و تیگ را در سال ۱۹۷۸ به بازار عرضه کند.

    در حال حاضر این برند توانسته به یکی از برندهای محبوب بازار ایران تبدیل شود و جایگاه مناسبی نیز در صنعت جوشکاری به دست آورد. نکته قابل توجه در مورد محصولات این برند، این است که کلیه محصولات آن بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شده اند و با خدمات و گارانتی پس از فروش نیز ارائه می شوند.

    آروا

      بهترین نوع دستگاه جوش در بازار می تواند مربوط به برند آروا باشد. این برند در زمینه ابزارهای صنعتی، جزو بهترین برندها به حساب می آید. بهترین برند باکیفیت، 30 سال تلاش و تجربه تکنیسین‌های ایرانی را با خود به همراه دارد. در سال ۱۳۹۳، برند آروا توانست با تکیه بر استانداردهای روز جهانی و همچنین به کارگیری آن ها، تولید محصولات خود را آغاز کند. این شرکت، محصولات خود را با قیمت و خدمات مناسب به مشتریان ارائه می کند.

    دستگاه جوش آروا

    میلر الکتریک

    میلر الکتریک می‌تواند بهترین نوع دستگاه جوش در بازار ایران باشد.  کلیه جوشکاران باتجربه با برند میلر الکتریک آشنایی کامل دارند. این برند خود را با شعار «قدرت آبی» معرفی می کند. میلر الکتریک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع دستگاه جوش اینورتر و سایر ابزارهای مربوط به جوشکاری فعالیت می کند.

    این برند متعلق به آمریکاست. بسیاری از افراد، برند میلر الکتریک را به عنوان بهترین نوع دستگاه جوش در بازار معرفی می کنند. هرچند که شواهد نشان می دهد این دستگاه می تواند بهترین دستگاه در میان انواع دستگاه جوش اینورتر باشد.

    برند ESAB

    برند ESAB، یکی از برندهای پیشگام در زمینه صنعت و دستگاه جوشکاری است. این برند، می تواند پرسابقه ترین و بهترین نوع دستگاه جوش در بازار را نیز عرضه کند. ESAB مربوط به سال ۱۹۰۴ است و متعلق به کشور سوئد است. اسکار کیلبرگ برند ESAB را کشف کرد. او نخستین الکترود جوشکاری را با پوشش فلاکس معرفی کرد. الکترودی که تا آن زمان، کاملاً کشف نشده و ناشناخته بود و در واقع می‌توان گفت که ابداع و اختراع اسکار کیلبرگ می باشد.

     اسکار این موضوع را می دانست که شرایط آب و هوایی نامطلوب، اکسیژن، بخار آب و غیره می‌توانند تاثیر قابل توجهی در کاهش کیفیت جوشکاری داشته باشند. طوری که جوشکار در چنین شرایطی نمی تواند به کار خود ادامه دهد. به همین خاطر، او همواره تلاش می کرد که این مشکل را به شکل جدی حل کند. زمانی که پوسته بیرونی الکترود پوشش داده شد، این مشکل برای همیشه برطرف شد. همین موضوع، اسکار را به تولید بهترین نوع دستگاه جوش در بازار تشویق کرد.

    لینکلن الکتریک

    لینکلن الکتریک نیز می تواند بهترین نوع دستگاه جوش در بازار ایران باشد. شرکت لینکلن الکتریک، توانسته برند لینکلن الکتریک را وارد بازار کند. «متخصصان جوشکاری»، شعار این شرکت با سابقه و قدیمی است. این برند، از سابقه و محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. همچنین در میان انواع دستگاه جوش قدیمی، بسیار خودنمایی می کند. این برند توسط جان سی لینکلن وارد دنیای صنعت شد.

    بهترین دستگاه جوشکاری در بازار

    هوبارت

    برند هوبارت در سال 1917، توسط چارلز کلارنس هوبارت و خانواده اش، خلق شد. محصولات این برند بسیار مقرون به صرفه و متنوع هستند و این برند، متعلق به کشور آمریکاست. شاهکار این برند به تولید دستگاه جوش میگ مربوط می شود.

    اورلست

    اورلست یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین نوع دستگاه جوش در بازار را عرضه کرده است. این برند آمریکایی بوده و در زمینه تولید انواع دستگاه جوش آرگون، انواع دستگاه جوش اینورتر و... بسیار شهرت دارد.

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر

    جدیدترین محصولات