بهترین برند دریل بادی

آنچه در این مقاله میخوانید
    بهترین برند دریل بادی

    بهترین برند دریل بادی

    ابزارهای بادی یا پنوماتیک به دلیل برآورده کردن نیازهای فنی در سطح مطلوب همیشه بیشتر از نمونه‌های برقی مورد توجه بوده‌اند. این نوع ابزار آلات قادر به تولید قدرت و گشتاور بسیار بالایی هستند و در عین حال از عمر مفید بیشتری برخوردارند. از این رو به وفور در کارگاه‌ها و خطوط مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    دریل بادی یکی از پرکاربردترین ابزارها در صنایع محسوب می‌شود که در حوزه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار، شناخت بهترین برند دریل بادی امری بسیار مهم تلقی می‌شود.

    بسیاری از برندهای مطرح دنیا در حوزه‌ی ابزارآلات بادی در حال فعالیتند و محصولات با‌کیفیتی را طراحی و روانه‌ی بازار کرده‌اند. قدمت برخی از برندهای شناخته شده به چندین دهه می‌رسد و برخی دیگر تازه تاسیس هستند. اما این مسئله نمی‌تواند تنها ملاک انتخاب یک دریل بادی با کیفیت باشد. با توجه به این موضوع و رقابت تنگاتنک شرکت‌ها در ارائه‌ی محصولات با کیفیت قصد داریم به معرفی بهترین برند دریل بادی بپردازیم.


    برای خرید انواع دریل بادی از فروشگاه ابزارماشین کلیک کنید.


    دریل بادی چیست؟

    دریل بادی یکی از پرمصرف‌ترین ابزارآلات در حوزه‌ی امور فنی به حساب می‌آید. این وسیله توانایی ایجاد سوراخ و حفره بر روی انواع سطوح فلزی، چوبی، بتنی و... را دارا است. همچنین با ارائه‌ی برخی از قطعات الحاقی می‌توان به قابلیت‌های آن افزود و در امور متفاوت از آن استفاده کرد.

    نحوه‌ی عملکرد دریل بادی با نمونه‌های برقی کاملا متفاوت است. اگرچه هدف اصلی ایجاد نیروی گشتاور و چرخشی در سر دریل می‌باشد؛ اما باز هم اینکه فرایند تبدیل نیرو چگونه صورت گرفته حائز اهمیت است.

    دریل پنوماتیک قادر است نیروی هوای فشرده شده دریافتی از کمپرسور هوا را به نیروی مکانیکی تبدیل کند. استفاده از نیروی هوای فشرده شده موجب فراهم گشتن نیروی بسیار زیادی می‌شود که استفاده از دریل بادی در مصارف غیرتخصصی مانند سنباده زنی، برش، باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره و... را ممکن می‌سازد.

    بهترین برند دریل بادی به یکی دو مورد محدود نمی‌شود. تولیدکنندگان محصولات خود را در انواع گوناگون و برای مصارف مختلف روانه‌ی بازار می‌کنند. از این رو دریل بادی از نظر توان، ابعاد، سرعت و... به انواع مختلفی تقسیم می‌شود.

    بهترین مارک دریل بادی

    بهترین برند دریل بادی موجود در بازار

    همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، شرکت‌های بسیاری در حال تولید و ارائه‌ی دریل بادی به بازار هستند. از این رو نمی‌توان فقط یک برند را به عنوان بهترین برند دریل بادی معرفی نمود. در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین مارک دریل بادی موجود در بازار را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

    دریل بادی سوماک SUMAKE

    شرکت تایوانی سوماک یکی از تولید کنندگان مطرح دنیا در حوزه‌ی ابزارآلات صنعتی به طور تخصصی است. کیفیت بسیار بالای محصولاتی چون دریل بادی، سوماک را به یکی از بهترین برند دریل بادی در سطح جهانی بدل کرده است. این شرکت به دلیل ارائه‌ی محصولات با دوام توانسته استاندارد CE اروپا و گواهینامه ISO9001 را به خود اختصاص دهد. برند سوماک یکی از پیشگامان در تولید ابزار آلات بادی است که سابقه‌ی درخشانی در این حوزه دارد.

    دریل بادی سوماک در انواع مختلف و با توانایی گوناگون برای کاربرد های متنوع تولید و به بازار عرضه شده است. به جرات می‌توان گفت عنوان بهترین برند دریل بادی برازنده‌ی این دستگاه است.

    دریل بادی سوماک قادر است با استفاده از فشار هوای فشرده مته را در دو جهت مختلف به گردش درآورد. دستگاه‌های ساخت برند سوماک به انواع کمپرسورهای استاندارد که بتوانند فشار حداقلی 6.3 بار را تامین کنند، به راحتی متصل می‌شوند. کیفیت بدنه و ساخت دریل بادی سوماک در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد.

    این دستگاه‌ها مجهز به حالت چپ گرد و راست گرد هستند که کار را برای اپراتور بسیار آسان‌تر می‌کند. همچنین طراحی ارگونومیک مناسب و وزن  بسیار پایین آنها موجب افزایش راندمان کار می‌شود.

    از دیگر مزایای بسیار مهم این برند نمایندگی آن در ایران با نام دنیای ابزارماشین است که به مشتریان خود گارانتی و خدمات پس از فروش و تعمیر ارائه می دهد و قطعات این دستگاه را به صورت جداگانه تامین می کند.

    دریل بادی سوماک

     

    دریل بادی اس پی SP

    شرکت اس پی ژاپن یکی دیگر از تولید کننده‌های مطرح ابزارآلات به خصوص در نمونه‌های پنوماتیک است. محصولات این شرکت به دوام و عمر بسیار بالا شهرت دارند. دریل بادی SP به دلیلی برخورداری از قدرت و کیفیت بالا گزینه‌ی بسیار مناسبی برای استفاده در خطوط مونتاژ، کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی است. به طور کلی ابزار آلات پنوماتیک یا بادی در برابر ضربه و فشار کار بالا مقاوم‌تر از نمونه های برقی هستند و نیازی به رسیدگی و انجام سرویس های خاصی ندارند.

    از این رو  ابزار آلات اس پی را می‌توان نمونه‌ای از بهترین برند دریل بادی به حساب آورد. دریل‌های بادی اس پی در سایز‌ها و انواع مختلف برای انجام امور گوناگون به بازار عرضه شده‌اند. این محصولات قادر هستند نیروی هوای فشرده شده را به نیروی مکانیکی تبدیل کرده و مته را به گردش درآورند. کیفیت بسیار بالای بدنه، استفاده از فلز آلومینیوم در ساخت آن، ارگونومی بسیار مناسب برای عدم خستگی اپراتور، قابلیت گردش در دو جهت و... از مهم‌ترین مزایای دریل بادی اس پی به شمار می‌آیند.


    خرید انواع دریل بادی اس پی از فروشگاه ابزارماشین


    دیگر مزیت این برند نماینده رسمی آن در ایران با نام دنیای ابزارماشین است که به مشتریان خود گارانتی و خدمات پس از فروش و تعمیر ارائه می دهد.

    دریل بادی اس پی

     

    دریل بادی تی دبلیو دی تی TWDT

    شرکت TWDT تایوان یکی دیگر از برندهای حرفه‌ایست که در در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و یکی دیگر از بهترین برند دریل بادی به شمار می آید. این شرکت محصولات با‌کیفیت و بسیار مقرون به صرفه‌ای را روانه‌ی بازار کرده است.

    از میان محصولات پنوماتیک این شرکت می‌توان به انواع دریل بادی مدل هفت تیری، مستقیم، سرکج و... اشاره کرد. عموما بدنه‌ی این محصول از فلز ساخته شده است که در افزایش طول عمر آنها بسیار موثر است. طراحی ارگونومیک دریل‌های پنوماتیک TWDT موجب تسلط هرچه بیشتر اپراتور به هنگام کار می‌شود.

    دریل‌های بادی TWDT در مقایسه با سایر برندها از قدرت مناسبی برخوردار هستند. در واقع این برند مانند برندهایی معرفی شده دارای مزایایی مانند امکان چرخش مته به دو صورت چپ گرد و راست گرد است که آنها را به یک پیچ گوشتی بسیار قدرتمند نیز بدل می‌کند.

    دریل بادی TWTD

     

    دریل پنوماتیک دیوالت DEWALT

    برند دیوالت همان بلک اند دکر آمریکا است که در عرصه‌ی تولید ابزار آلات صنعتی برقی شهرتی جهانی دارد و در طی سال های نه چندان دور تصمیم به تولید ابزار بادی از جمله دریل بادی گرفته است. بعد از برندهای معرفی شده در بالا می توان گفت این برند جایگاه خوبی را در بین برندهایی که در حال حاضر در ایران وجود دارند را به خود اختصاص می دهد.

    این دستگاه با تامین نیروی گشتاور مناسب امکان انجام طیف وسیعی از کارها را برای اپراتور فراهم می‌کند. این برند طراحی هوشمندانه‌ای برای این دستگاه در نظر گرفته که علاوه بر ارگونومی بودن امکاناتی نظیر تعویض مته بدون فشردن کلید و... را در اختیار کاربر قرار می دهد.  همچنین این برند قدرت مناسبی را برای انجام راحت کار ایجاد می کند که این مزیت آن را به یکی از بهترین برندهای دریل بادی بدل کرده است.

    دریل بادی دیوالت

    دریل پنوماتیک اینگرسولرند Ingersoll Rand

    شرکت آمریکایی Ingersoll Rand یکی از برندهای پیشتاز در عرصه‌ی تولید ابزارآلات پنوماتیک است که متاسفانه به صورت قانونی در ایران موجود نیست و در حال حاضر انواع دست دوم این برند را به راحتی می توان تهیه کرد. این شرکت به طور تخصصی به طراحی و تولید ابزار آلات بادی می‌پردازد.

    یکی از محصولات شاخص این شرکت دریل بادی است که در انواع مختلف متناسب با کاربری‌های گوناگون طراحی شده است. دریل بادی هفت تیری این برند از بدنه‌ای فلزی و بسیار مقاوم ساخته شده است. دریل بادی اینگرسولرند به کاربر این امکان را می‌دهد که متناسب با سطح کار، میزان سرعت چرخش را تنظیم نماید. تامین نیرو به صورت کاملا یکنواخت موجب افزایش دقت بسیار زیاد این محصول شده است. طراحی مناسب و تعبیه‌ی اگزوز دستگاه در قسمت دسته انجام عملیات سوراخکاری را سهولت بخشیده است.

    دریل پنوماتیک اینگرسولرند Ingersoll Rand

    دریل پنوماتیک Campbell Hausfeld

    یکی از بهترین برند دریل بادی در جهان Campbell Hausfeld می‌باشد.  این برند بیش از یک قرن است که در تولید ابزارآلات و دستگاه‌های پنوماتیک فعالیت می‌کند. محصولات Campbell Hausfeld از کیفیت و عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و به سادگی دچار خرابی نمی‌شوند.

    دریل بادی کمپبل دارای بدنه‌ی تمام استیل است که بر میزان مقاومت آن می‌افزاید. این دستگاه قادر است هوای فشرده را به نیروی دورانی یکنواخت در دو جهت متفاوت تبدیل کند. دریل بادی کمپبل را می‌توان یک ابزار بسیار مناسب برای عملیات سوراخکاری در ابعاد وسیع و خطوط مونتاژ دانست.

    دریل پنوماتیک Campbell Hausfeld

    دریل پنوماتیک ایرکت AirCat

    برند ایرکت به ارائه‌ی محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه شهرت دارد. دریل بادی ایرکت همانند سایر دریل‌ها دارای دیمر تنظیم سرعت و قابلیت چرخش در هر دو جهت می‌باشد. این دستگاه قادر است در یک دقیقه 400 دور مته را به چرخش درآورد.

    دریل ایرکت برای کار نیاز به حداقل فشار هوای 120 بار می‌باشد. از این رو باید به کمپرسورهای استانداردی که توانایی تامین این میزان از فشار را دارند متصل گردد. صدای تولیدی این دستگاه فقط 85 دسی بل است که آن را یک دریل بادی کم صدا نسبت به سایر رقبا نشان می‌دهد.

    دریل بادی ایر کت

    جمع بندی

    خرید بهترین برند دریل بادی همه چیز نیست. در هنگام خرید باید به نکات مختلف زیادی توجه کنید. برای مثال برند سوماک محصولات با کیفیت و قدرتمند مقرون به صرفه‌تری در مقایسه با برندهای آمریکایی و آلمانی ارائه می‌دهد. از این رو در این فرصت سعی کردیم به طور اختصار چند نمونه از بهترین مارک دریل بادی موجود در بازار را معرفی و تا جای ممکن مورد بررسی قرار دهیم.

    برای پاسخ به پرسش همیشگی بهترین دریل بادی از کجا بخریم، باید بگوییم بهترین برند دریل بادی در بهترین فروشگاه‌ها ارائه می‌شوند.

    بحث دریل بادی و بهترین برند دریل بادی و تجهیزات مرتبط با آن بسیار گسترده است. از این رو برای اینکه بدانید بهترین مارک دریل بادی مناسب با فعالیت شما چیست بهتر است از راهنمایی مشاوران ما در ابزارماشین استفاده کنید. کارشناسان ابزارماشین با توجه به شناخت قابلیت‌های محصولات و نوع فعالیت شما بهترین برند دریل بادی را با مناسب‌ترین قیمت به شما معرفی می‌کنند. قابل ذکر است که کلیه‌ی محصولات به همراه ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می‌گردند.

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر

    جدیدترین محصولات