راهنمای خرید متر لیزری

آنچه در این مقاله میخوانید
    راهنمای خرید متر لیزری

    متر لیزری بوش

    اگر تکنیک‌های اندازه­ گیری سنتی و قدیمی محاسبات را برای شما سخت کرده است، متر لیزری در میان سایر ابزار اندازه گیری، تنها ابزاری است که می تواند دقت وسرعت اندازه­ گیری مورد انتظار شما را ارائه دهد. اگر به دنبال متر لیزری مناسب، بادوام و کاربرپسند برای انجام کار خود هستید، قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، فقط چند لحظه را صرف خواندن این راهنمای خرید متر لیزری کنید تا آگاهانه‌­تر ابزار مورد نیاز خود را خریداری کنید.

    متر لیزری چیست؟

    متر لیزری یک دستگاه اندازه­ گیری است که از پرتو لیزر برای اندازه­ گیری فاصله (طول، ارتفاع و عرض)، مساحت و حجم استفاده می­ کند. حتی، می ­تواند به شما اجازه دهد زاویه را اندازه ‌گیری کنید.

    این ابزار برای اندازه­ گیری طول مناسبی است تا ابعاد دیوارها، لوله‌­ها، مجراها، طول سیم یا کابل و سایر مواد یا اشیاء را بدون هیچ مشکلی مشخص کند. اندازه­ گیری مساحت و اندازه­ گیری حجم نیز با کمک پردازنده انجام می­ شود.

    متر لیزری توسط ارزیاب ­ها، پیمانکاران، معماران، نجاران و لوله کش­ ها استفاده می شود. همچنین به دلیل تطبیق پذیری می توان از آن در کشاورزی، ساخت و ساز و بسیاری از زمینه‌های مختلف دیگر استفاده کرد.

    چه متر لیزری بخرم؟

    اگر در حال اضافه کردن متر لیزری به جعبه ابزار خود هستید، باید مطمئن شوید که ابزار مناسب را خریداری کرده اید.

    نکاتی که باید برای یافتن ابزار اندازه­ گیری مناسب برای نیازهای خاص خود در نظر بگیرید:

    • آیا از ابزار اندازه­ گیری در داخل، خارج از منزل یا هر دو استفاده خواهم کرد؟
    • معمولاً در چه فاصله­‌هایی اندازه گیری می کنم؟
    • آیا من فقط به توابع اندازه­ گیری اولیه مانند فاصله، مساحت و حجم نیاز دارم یا به ابزاری نیاز دارم که عملکردهای بیشتری ارائه دهد؟
    • آیا برای به اشتراک گذاری داده های اندازه­ گیری شده به یک رابط نیاز دارم؟
    • آیا می‌خواهم داده‌های اندازه گیری را مستقیماً روی ابزار پردازش کنم تا بتوانم با سرعت ترسیم کنم؟
    • چقدر دقیق باید اندازه بگیرم؟

    انواع متر لیزری

    انواع متر لیزری

    هنگامی که قصد خرید این ابزار را دارید، متوجه می‌شوید که امروزه مدل‌های مختلفی در بازار موجود است.

    افراد متخصص و حرفه­ ای برای پروژه‌های مهم خود از میان مدل­ های مختلف آنچه متناسب با نیازشان انتخاب می­ کنند.

    اکثر متر­های لیزری فقط برای اندازه­ گیری فاصله در داخل خانه مناسب هستند، برخی از محصولات هستند که به طور خاص برای استفاده در فضای باز طراحی شده­‌اند. اکثر مدل‌های فضای باز می‌توانند فواصل طولانی‌تری را اندازه گیری کنند، اما نور لیزر به هیچ وجه تغییر نمی‌کند. با این حال، بدنه‌های مدل‌های فضای باز باید بتوانند در برابر باران، برف و نوسانات دما مقاومت کنند.

     

    این مقاومت در برابر آب و هوا به جلوگیری از آسیب رسیدن به داخل ابزار در اثر تجمع رطوبت کمک می­ کند و محفظه محکم بسته شده نیز از گرد و غبار جلوگیری می­ کند. با این حال، کیس ارتقا یافته هزینه دارد، بنابراین کاربران می توانند انتظار داشته باشند که برای اندازه گیری با لیزر در فضای باز هزینه بیشتری بپردازند.

     

    کسانی که تجربه استفاده از فاصله سنج لیزری را ندارند، ممکن است بخواهند مدلی با دستورالعمل‌های عملیاتی دقیق یا مدلی با عملکرد بسیار ابتدایی در نظر بگیرند. هنگام انتخاب فاصله سنج لیزری، عملکردهای مختلف ابزار را در نظر بگیرید که ممکن است به کارآمدی و موفقیت پروژه تا حد امکان کمک کند.

    راهنمای خرید متر لیزری

    ویژگی­‌های مهم متر لیزری

    اندازه گیری‌های لیزری برای اهداف مختلف فوق‌العاده هستند، و امروزه گزینه‌های عالی زیادی در بازار وجود دارد در اینحا به معرفی ویژگی­‌های مهم این ابزار می­ پردازیم:

     

    محدوده اندازه­‌گیری

    اولین چیزی که هنگام انتخاب یک متر لیزری به آن باید فکر کنید، این است که برای اینکه دستگاه قادر به ارائه آن باشد به چه مقدار برد نیاز دارید. آیا فقط برای اندازه­ گیری اتاق های کوچک به آن نیاز دارید یا فضاهای بزرگی خواهید داشت که باید پوشیده شوند؟

     

    سایز

    اکثر لیزرهای اندازه گیری موجود در بازار به راحتی در کف دست قرار می گیرند، اما برخی از آن ­ها بزرگتر از بقیه هستند. اگر دست‌های کوچکی دارید و یونیت کوچکی می‌خواهید که به راحتی کنترل شود، یا اگر دست‌های بزرگی دارید و برای سهولت استفاده به لیزر بزرگ‌تری نیاز دارید، اندازه دقیق هر مدلی را که در نظر دارید بررسی کنید. علاوه بر این فکر کنید که چگونه در جعبه ابزار یا کمربند ابزار شما قرار می­ گیرد.

     

    نور پس زمینه روی صفحه نمایش

    کار در شرایط تاریک یا کم نور به این معنی است که یک صفحه نمایش با نور پس زمینه یک ضرورت است. پس تصمیم بگیرید که آیا نور پس زمینه چیزی است که به کارتان می آید یا اینکه یک ویژگی اضافی است که نیازی به استفاده از آن ندارید.

    مدت زمان محاسبه

    اگر قرار است تعداد زیادی اندازه­ گیری انجام دهید یا اگر مواردی را اندازه­ گیری می­کنید که ممکن است برای مدت طولانی ثابت نباشند، زمان پاسخ سریع را از دستگاه اندازه گیری لیزری خود می­خواهید. لیزرهای سریع می­توانند خواندن را در کمتر از یک ثانیه به شما ارائه دهند.

     

    قیمت

    متر لیزری را خریداری کنید که در حد بودجه شما برای این خرید است. اگر مدل ارزان‌تری را انتخاب می‌کنید، باید برخی از ویژگی‌های ممتاز را کنار بگذارید، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه لیزر را باید بخرید، به دقت فکر کنید.

     

    مقاومت در برابر آب

    اگر می‌خواهید بیرون در شرایط مرطوب کار کنید، داشتن یک مدل مقاوم در برابر آب خوب است. به محیط کار خود فکر کنید و تصمیم بگیرید که آیا ضد آب بودن برای شما مهم است یا خیر.

     

    گارانتی

    یک محصول خوب معمولا با حداقل یک سال ضمانت ارائه می شود، که نشانه خوبی است که سازنده از کیفیت محصولی که می فروشد اطمینان دارد.

     

    عمر باتری

     معمولاً نمادهای بصری ساده ای هستند که روی صفحه نمایش داده می شوند تا به کاربر اطلاع دهند که چقدر عمر باتری باقی مانده است و ممکن است شروع به چشمک زدن کنند یا هنگامی که باتری خیلی کم می شود، یک هشدار صوتی ایجاد کند.

     

    هشدارهای صوتی

     برای نشان دادن اینکه دستگاه آماده اندازه­‌گیری است یا با موفقیت اندازه­‌گیری مورد نظر را انجام شده است.

    بهترین متر لیزری

     

    بهترین متر لیزری در ایران

    بهترین متر لیزری نه تنها اندازه گیری را انجام می­دهد، بلکه به محاسبات نیز کمک می ­کند. این ابزار در همه چیز از ساخت‌وساز و نقشه‌برداری گرفته تا شبکه‌های فناوری اطلاعات و اتصالات انرژی قابل استفاده است. در بازار ایران از بهترین متر لیزری­‌های که امروز در حال فروش هستند، می­توان از برندهای بوش، لایکا، رونیکس، دیوالت، ماکیتا، استاپیلا، استنلی، اکتیو، آنکور، پنتاکس، مس پاور، تروتک و جی اس نام برد.

     

    متر لیزری واقعا شگفت­‌انگیز است. زیرا ابزاری سریع، دقیق و آسان برای استفاده است. یک ابزار اندازه­ گیری درجه یک که می­ توانید به راحتی آن را تهیه کنید تا اندازه گیری خود را به طور کامل با دقت و تطبیق پذیری بالا کامل کنید.

    همچنین شما می توانید انواع ابزار عمومی را در سایت ابزار ماشین خریداری کنید.

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر

    جدیدترین محصولات