ابزار صنعتی

آنچه در این مقاله میخوانید
    ابزار صنعتی

    ابزار صنعتی چیست؟

    ابزار صنعتی یکی از اصلی ترین پایه های راه اندازی دستگاه ها و ماشین آلات مختلف در کارخانجات و محیط های صنعتی می باشد که از نظر تنوع در سطح بسیار بالایی قرار دارد. ابزارآلات صنعتی برخلاف ابزارهای خانگی اغلب برقی و بادی بوده و کمتر با نیروی محرکه دست عمل می کنند. به همین خاطر است که از نظر قیمت کمی نسبت به سایر انواع ابزار گران تر می باشند. قبل از خرید ابزار صنعتی پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را بخوانید تا با پاسخ سوالاتی از قبیل ابزار آلات صنعتی چیست، انواع ابزار آلات کدامند و قیمت ابزارهای گوناگون چقدر است آشنا شوید. با فروشگاه اینترنتی ابزارماشین همراه باشید.

    کاربرد ابزار صنعتی

    تعمیر، نصب و استفاده از ماشین آلات صنعتی همیشه نیاز به ابزارهای مختلفی دارد که نه تنها در تسهیل کار کمک زیادی می کند، بلکه دقت و درستی انجام کار را نیز تا حد زیادی تضمین خواهد کرد. کاربرد ابزار صنعتی بسیار گسترده بوده و در تمام صنایع و کسب و کارها از قبیل تاسیسات کارخانجات، تراشکاری، پالایشگاه ها، معادن و هر یک از کسب و کارهایی که با ماشین آلات بزرگ و صنعتی در ارتباط می باشند از آنها استفاده میشود. به طور کلی می توان گفت استفاده از ماشین و دستگاه های مختلف در کارخانجات و سایر محیط های کاری بدون ابزارآلات مکانیکی ، برقی و بادی تقریبا غیر ممکن می باشد و حتی باز کردن یک پیچ ساده نیز در این محیط ها بدون پیچ گوشتی های صنعتی با مشکل مواجه میشود.

    انواع ابزار صنعتی

    ابزارهای به کار فته در صنعت با توجه به نیرو محرکه مورد نیاز برای کار کردن آنها به گروه های مختلفی تقسیم می گردند که از مهم ترین آنها می توان به ابزارهای صنعتی بادی و برقی و دستی اشاره نمود. البته برخی از آنها از نوع بنزینی و گازوئیلی نیز می باشند که در شرایط مختلف می توان از آنها برای دست پیدا کردن به هدف اصلی استاده نمود.

    ابزارآلات صنعتی برقی

    با توجه به اینکه کار کردن در محیط های صنعتی و انجام فعالیت های مختلف از قبیل سوراخ کردن ورق های فلزی ضخیم، باز و بستن پرچ و مهره ها و حتی ابزار اندازه گیری محیط های مختلف نیاز به نیروی زیادی دارد، در نتیجه نمی توان از ابزارهای دستی برای این منظور استفاده نمود. ابزار صنعتی برقی که در اغلب مواقع قابل شارژ می باشند، سرعت عمل انجام کارهای مختلف را تا حد زیای افزایش داده و باعث میشود تا کارها با دقت و ظرافت بالایی انجام شوند. از پرکاربردترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    دریل، بتن کن، چکش تخریب، پیچ گوشتی برقی و شارژی، اره برقی، فرز، ابزار برقی ، اینورتر و دستگاه جوش، دمنده، جارو برقی و شارژی، پولیش، سشوار صنعتی، کمپرسور هوا، سمباده لرزان، کارواش، سمباده نواری و غیره از جمله نمونه های بسیار پرکاربرد در صنعت می باشند که کارایی بالایی دارند. نکته مهم اینکه اغلب این وسایل و ابزارآلات را می توانید با باتری و در محیط هایی که به نیروی برق دسترسی ندارید نیز استفاده کنید. استفاده از باتری های قابل شارژ با طول عمر و بازدهی بالا باعث میشود تا کارایی دستگاه در شرایط مختلف تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

    ابزار صنعتی بادی

    ابزار بادی بخاطر عدم نیاز به انرژی الکتریکی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و کاربرد آن در صنایع مختلف بسیار گسترده است. از پرکاربردترین ابزارهای بادی می توان به پیستوله بادی، کمپرسور باد، منگنه کوب، میخکوب، پولیش بادی، آچار بکس ضربه ای بادی، آچار جغجغه بادی، سمباده بادی، صافکاری فرز انگشتی بادی و پرچ کن بادی اشاره نمود.

    ابزارآلات بنزینی و گازوئیلی

    در دنیای پر از تنوع ابزار آلات منبع انرژی مورد نیاز برای تحرک بخشیدن به ابزار بسیار متنوع می باشد و در برخی از بنزین و گازوئیل برای کار کردن ابزار استفاده میشود. این ابزارها نه تنها در صنعت، بلکه در باغبانی و کشاورزی نیز کاربرد زیادی دارد. اره زنجیری بنزینی، اره درخت بر، علف زن بنزینی، موتور برق، کولتیواتر (تیلر) از جمله این موارد می باشد.

    بهترین جا برای خرید ابزار صنعتی (بانه یا تهران)

    یکی از سوالات رایجی که برای اغلب افراد وجود دارد این است که ابزار آلات را از کجا باید خرید؟ آیا خرید ابزار صنعتی از تهران بهتر است یا از بانه؟ برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا باید به این موضوع توجه داشته باشید که آیا فروشگاه و مرکزی که برای خرید انتخاب می کنید معتبر است یا خیر؟ در مرحله بعد باید به این سوال پاسخ دهید که آیا مرکزی که برای خرید ابزار انتخاب می کنید پشتیبانی و گارانتی محصولات را ارائه می دهد یا خیر؟

    با توجه به اینکه اغلب محصولات موجود در بازارهای بانه قاچاق می باشند، به همین دلیل بدون گارانتی بوده و خدمات پس از فروش برای آنها ارائه نمیشود. در مقابل، فروشگاه های معتبر و شناخته شده در تهران با توجه به اینکه دارای پروانه کسب و مجوز فعالیت هستند، لذا محصولات اصل ارائه می دهند. البته اشاره به این نکته نیز الزامی است که اگر قصد خرید ابزار صنعتی در تهران را دارید، لازم است به مجوزهای فعالیت آنها توجه داشته باشید. علاوه براین، اگر خرید اینترنتی را انتخاب می کنید، حتما از وجود نماد اعتماد الکترونیکی سایت مطمئن شوید و بازخورد مشتریان آنها را در شبکه های اجتماعی بررسی کنید.


    بیشتر بخوانیم : فروش آنلاین آچار ترکمتر


    قیمت ابزارآلات صنعتی

    کیفیت، طول عمر و استحکام از مهم ترین ویژگی هایی می باشند که در خرید ابزار صنعتی باید مد نظر داشت و بر همین اساس نیز هر یک از ابزارها دارای رنج قیمت های متفاوتی هستند. قیمت ابزار صنعتی در حالت کلی نسبت به نوع خانگی و کوچک که جعبه ابزار اغلب منازل وجود دارند گران تر می باشد. برند تولید کننده ابزار، کارایی و قابلیت های مختلف موجود در هر یک، جنس و متریال به کار رفته در قطعات مختلف آن از جمله مواردی می باشند که بر قیمت ابزار اثرگذار بوده و در زمان خرید باید به آن توجه داشت.

    فروشگاه ابزار صنعتی

    با توجه به اهمیت بسیار زیاد ابزار آلات صنعتی در دنیای امروز، برندهای مختلف نسبت به طراحی و تولید ابزارهای جدید و متنوع در این زمینه اقدام کرده اند. به همین خاطر است که با ورود به فروشگاه ابزار صنعتی با دنیایی از ابزارهای مختلف مواجه خواهید شد. البته این یک واقعیت است که در یک فروشگاه نمی توان تمام مدل های مختلف از ابزار مورد نظر را مشاهده کرد، چون تنوع بسیار بالا بوده و هر فروشگاه ابزار صنعتی در اغلب مواقع با برندهای خاصی فعالیت و همکاری دارد.

    در دنیای امروز که محدودیت هیچ معنایی ندارد، کافیست خرید اینترنتی ابزار صنعتی را انتخاب کنید تا با طیف گسترده ای از انواع ابزار دستی ، برقی و بادی آشنا گردید و خرید موفق تر و بهتری داشته باشید. مهم تر از نحوه خرید ابزار، فروشگاه اینترنتی می باشد که برای خرید انتخاب می کنید. در انتخاب فروشگاه اینترنتی ابزار صنعتی پیشنهاد می کنیم به چند اصل مهم دقت داشته باشید که عبارتند از: تنوع بالا در محصولات، ارائه اطلاعات کامل و جامع درباره برند، قیمت، قابلیت ها و تصاویر محصول، نشان اعتماد الکترونیکی.

    ابزارماشین به عنوان یکی از فروشگاه های ابزار صنعتی و خانگی تنوع بسیار بالایی را در محصولات خود ارائه داده و با ارائه اطلاعات جامع و واقعی از محصولات خود، تمام آنچه برای خرید اینترنتی عالی نیاز دارید را فراهم نموده است. به منظور خرید اینترنتی ابزار آلات صنعتی کافیست محصولات مختلف را با هم مقایسه نموده و در نهایت بهترین ها را انتخاب و خرید کاملا آنلاین را انجام دهید.

    سوالات متداول

    ابزار صنعتی چیست؟

    ابزار صنعتی یکی از اصلی ترین پایه های راه اندازی دستگاه ها و ماشین آلات مختلف در کارخانجات و محیط های صنعتی می باشد که از نظر تنوع در سطح بسیار بالایی قرار دارد. ابزارآلات صنعتی برخلاف ابزارهای خانگی اغلب برقی و بادی بوده و کمتر با نیروی محرکه دست عمل می کنند. به همین خاطر است که از نظر قیمت کمی نسبت به سایر انواع ابزار گران تر می باشند. قبل از خرید ابزار صنعتی پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را بخوانید تا با پاسخ سوالاتی از قبیل ابزار آلات صنعتی چیست، انواع ابزار آلات کدامند و قیمت ابزارهای گوناگون چقدر است آشنا شوید. با فروشگاه اینترنتی ابزار ماشین همراه باشید.

    کاربرد ابزار صنعتی چیست؟

    تعمیر، نصب و استفاده از ماشین آلات صنعتی همیشه نیاز به ابزارهای مختلفی دارد که نه تنها در تسهیل کار کمک زیادی می کند، بلکه دقت و درستی انجام کار را نیز تا حد زیادی تضمین خواهد کرد. کاربرد ابزار صنعتی بسیار گسترده بوده و در تمام صنایع و کسب و کارها از قبیل تاسیسات کارخانجات، تراشکاری، پالایشگاه ها، معادن و هر یک از کسب و کارهایی که با ماشین آلات بزرگ و صنعتی در ارتباط می باشند از آنها استفاده میشود. 

    انواع ابزار صنعتی کدام است؟

    ابزارهای به کار رفته در صنعت با توجه به نیرو محرکه مورد نیاز برای کار کردن آنها به گروه های مختلفی تقسیم می گردند که از مهم ترین آنها می توان به ابزارهای صنعتی بادی و ابزار برقی و دستی اشاره نمود. البته برخی از آنها از نوع بنزینی و گازوئیلی نیز می باشند که در شرایط مختلف می توان از آنها برای دست پیدا کردن به هدف اصلی استاده نمود.

    ابزار صنعتی بادی

    ابزار بادی بخاطر عدم نیاز به انرژی الکتریکی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و کاربرد آن در صنایع مختلف بسیار گسترده است. از پرکاربردترین ابزارهای بادی می توان به پیستوله بادی، کمپرسور باد، منگنه کوب، میخکوب، پولیش بادی، آچار بکس ضربه ای بادی، آچار جغجغه بادی، سمباده بادی، فرز انگشتی بادی و پرچ کن بادی اشاره نمود.
    تعمیر، نصب و استفاده از ماشین آلات صنعتی همیشه نیاز به ابزارهای مختلفی دارد که نه تنها در تسهیل کار کمک زیادی می کند، بلکه دقت و درستی انجام کار را نیز تا حد زیادی تضمین خواهد کرد. کاربرد ابزار صنعتی بسیار گسترده بوده و در تمام صنایع و کسب و کارها از قبیل تاسیسات کارخانجات، تراشکاری، پالایشگاه ها، معادن و هر یک از کسب و کارهایی که با ماشین آلات بزرگ و صنعتی در ارتباط می باشند از آنها استفاده میشود. 

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر
    حسین برازش
    1400/01/17 21:40

    عالی و خیلی خوب

    جدیدترین محصولات